ازلازل، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

لبخند عشق

اولین دل نوشته برای فرزندم

1392/11/8 17:30
نویسنده : سیندرلا
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم

خوبی؟

عزیزم این اولین دل نوشته های من برای تو، از همون اول که با بابات اشنا شدم در مورد تو صحبت کردیم و خانوادمون از همون اول 3 نفری تشکیل دادیم، بابا، من وتو

بابا هنوز نمیدونه من واست دل نوشه درست کردم و تو ازمایشگاه بغلی داره کار می کنه.

من و بابا می خواهیم فرزندمون روی کره زمین رسالت بزرگی داشته باش، یادت باش عزیزم قبل از به دنیا امدنت جایزه بزرگی از خدا بگیر تا وقتی رو کره ی زمین امدی با جایزت بتونی به همه کمک کنی و خداوند همیشه از ثمره ی عشق ما شاد و خشنود باش.

بوووووووووووس

 یک خبر خوب به قاصدک دادم تا واسه تو بیاره شاید هم شنیده باشی...

خبر خوبم واسه فرزندم قبولی باباش تو مقطع دکترا است، دیروز نتایج امد و من خیلی خوشحالم بابا دار دکتر می شه، منم سعیم می کنم سال بعد همکلاسی بابا بشم.

تو را ما چشم در راهیم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسام
9 بهمن 92 17:55
تبریک ایشالا موفقیت فرزندتونو ببینید....
مامان زهره
25 آبان 93 20:38
آفرین بچه درس خونا،ما که خیلی تنبلیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به لبخند عشق می باشد