ازلازل، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

لبخند عشق

یواشکیییییییییییییییییییی

1393/8/25 18:27
نویسنده : سیندرلا
481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

 

دیروز متوجه شدم یک فرشته کچولو به جمع 2 نفره ما اضافه شده

 قرار نبود به این زودی بیای، خیلی ترسیدم، نگرانم، من و بابایی جا خوردیم.

برام خیلی سخت....

با اینکه از وجودت خیلی خوشحالم، اماااااااااااااااااااا من الان تنها حسم نگرانیییی

از خدا بخواه به من وبابایی کمک کن تا واسه ی تو پدرومادر خوبی باشیم.

دیروز اولین عکست گرفتیم، خیلی خوشگلیییی

چند شب پیش خواب پدرم دیدم که ورود تو تبریک می گفت.

تو باعث شدی پدرم بیاد تو خوابم واسه همین بیشتر دوست دارم

 

راستی تو خوابم دخمل بودی

 

دوستت دارم دلبندم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهره
25 آبان 93 20:34
یه دنیااااااا براتون خوشحالم ،میتونم احساستونو درک کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به لبخند عشق می باشد