ازلازل، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

لبخند عشق

پدر یعنی زندگی

1392/11/16 16:36
نویسنده : سیندرلا
894 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خوبی جوجم؟

عزیزم،

 خدا تو رو خیلی دوست دار، یک نعمت بزرگ بهت داده، با اینکه هنوز ندیدیش ولی خیلی خوشبختی چون یک بابایی خیلی خیلییییییییییییی خوب داری که واسه خانوادمون خیلی زحمت می کش. واسه تو واسه من...

همیشه قدرش بدون، نکن دلش بشکنی، که دل منم می شکنه. اگر من پیش شما نبودم خیلی حواست به بابایی باشه...

بابات گنج خونه مون، باید دوتایی مواظب گنجمون باشیم تا گمش نکنیم.

دلم واسه بابای خودم خیلی تنگ شده اگر تو میتونی ببنیش بهش بگو منتظرشم.........دلم تنگش خیلی

دوستت دارم کوچولوی خودم زیادددددددددددددد

برای یک دختر پدر یعنی همه چیز ، یعنی همه کس، یعنی سایه ی سر ، یعنی همدم و همراه ، یعنی نان بی منت ، یعنی کسی حق نداره به دخترم کمتر از گل بگه، یعنی هر کی بهت نگاه چپ کرد به خودم بگو،یعنی چرا دیر کردی ، سعی کن جلو چشم بابا نباشی ، یعنی روز پدر کسی هست که برایش کادو بگیری ، یعنی دومادمم مثل پسر م میمونه ، یعنی بذار آخر ماه بشه، بذار دستم پولی شه، بذار قسطامو بدم . یعنی خودشیرینی جلوی بابا ، یعنی اتو کردن لباس اش ، یعنی نگرانی اش وقت شوهر دادن دختر ، یعنی تمام وجود دختر اش ... .
حالا بیا و این تمام وجود دختر اش را از زندگی یک دختر حذف کن.خواهی دید که تمام معادلات زندگی اش به هم میریزد.خواهی دید که یک بعد وجودی اش همیشه میلنگد. خواهی دید که دیگر به مرد ها نگاه کاملی نخواهد داشت.خواهی دید که یک خلاء بزرگ عاطفی همیشه دنبال خودش دارد ، خلائی که هیچ همسر و برادر و حتی پسری برایش پر نمی کند ... .

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به لبخند عشق می باشد