ازلازل، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

لبخند عشق

احساس دلتنگیم

1392/12/15 13:52
نویسنده : سیندرلا
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟

بدون ما خوش میگذره عزیزم؟

دلم واست تنگ شده، انقدر دلم می خواهد بیای پیش من و بابا، اما نمیشه.

من و بابا هنوز اول راهیم قبل از امدنت خیلی چیزهارو باید اماده کنیم.

بابا تازه دانشجو شده، منم باید ادامه تحصیل بدهم و چندتا کار دیگه قبل امدنت باید انجام بشه.

اما با همه ی این حرف ها خیلیییییییییییییییییییییییییییییی دلتنگتم. خیلی دوست دارم کنارمون باشی.

کی میایییییییییییییی پیش ما؟

برای همه دعا کن واس ماهم دعا کن تا زود زود کارامون درست بشه....

عزیزم خیلی دوست دارم بدونم تو هم بابا و من دوست داری؟

امشب بیا تو خوابم ... لطفا 

دوستت دارم دلبندم                                     

اگر دوست داری اینجوری ببوسمت زود بیااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسام
11 اسفند 92 22:11
سلام ایشالا که عزیزدلتون زودتر در کنارتون حضور پیداکنه تا زیاد احساس دلتنگی نکنه ....من که یه لحظه نمیتونم از گل پسرم جدابشم .....براتون آرزوی خوشبختی می کنم....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به لبخند عشق می باشد